خارش پوست باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

شنبه 23 فروردين 1393
ن : lafee

خارش پوست باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه

بسیاری از مردم شکایت از خارش پوست در مرحله 4 بیماری کلیه است. این مشکل آزار دهنده است تا حد زیادی کاهش کیفیت زندگی . چرا مردم از این علائم رنج می برند ؟ آیا این علامت ؟ من را دنبال کنید برای پیدا کردن راه حل به آن.

هنگامی که پیشرفت بیماری به مرحله 4 ، عملکرد کلیه به شدت آسیب دیده است. کلیه ها نقش مهمی در حفظ بدن سالم است. وقتی کلیه ها دچار اختلال ، عملکرد کلیه کاهش خواهد یافت . سپس یک سری از مشکلات به عنوان یک نتیجه ، مانند تهوع، استفراغ، تورم ، گرفتگی عضلانی، کم خونی و غیره را دنبال کنید. خارش پوست نیز در این فهرست است. این یک نتیجه از تجمع مواد سمی که قرار است به کلیه ها تخلیه شده است. اگر کلیه ها آسیب دیده است،مواد سمی در خون تجمع می یابد. برخی از آنها را از طریق سوییتینگ و سپرده بر روی پوست تخلیه شده است. سپس خارش پوست اتفاق خواهد افتاد. علاوه بر این، اگر شما گرفتن دیالیز ، احساس خارش دار خواهد بود بیشتر آشکار است.

مبتلا به خارش پوست است که واقعا یک چیز مزاحم. آن می شود که شما می توانید بر روی هر چیزی تمرکز کنید. در شب، احساس خارششما را تا از خواب بیدار. کیفیت زندگی را با خارش پوست واقعا ضعیف است. در اینجا برخی از پیشنهادات برای کمک به از بین بردن این احساس است.

- آیا خارش خراش برای برای شکستن پوست نیست. اگر پوست پاره شده ، آن را باعث عفونت شوند.

- سطح فسفر بالا در خون نیز از عوامل از خارش پوست . بنابراین به شما پیشنهاد به منظور توسعه یک رژیم غذایی سالم با کنترل سطح فسفرشما را .

- سعی کنید برای جلوگیری از حمام آب گرم ، که تحریک خواهد پوست را افزایش می دهد احساس خارش دار باشد.

- نگاهی به درمان طبیعی، مانند حمام دارو ، داغ فشرده سازی درمان به منظور افزایش عملکرد کلیه و درمان خارش پوست .

نگه داشتن این راهنمایی را در ذهن و خارش پوست خواهد شد ، رها زیادی. اگر سوالی دیگر، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyfailure@hotmail.com برای مشاوره ارسال کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: خارش پوست باعث می شود کیفیت زندگی ضعیف در مرحله 4، مرحله بیماری کلیه,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.